Sunday, January 18, 2009

Ku harungi segalanya (4)

Apa yang telah terjadi mengubah diriku. kebelakangan ini aku seperti terasa ingin meminggirkan diri dari sesiapa juga. kalau boleh sebaik habis kelas aku ingin pulang ke rumah. Sebaik habis kuliah..aku ingin terus balik.

neida pernah menelefon dan mengajak untuk ke rumahnya sebaik habis kelas semalam ni politeknik. Selalunya aku sendiri yang akan menelifon mereka untuk menemaniku makan tengah hari di giant atau minum petang tapi tidak untuk kebelakangan ini.

Maaf teman-teman...semalam menjadikan aku terasa ingin menjauh. Kalaulah tika ini aku dapat menghilang...kalaulah tika ini aku dapat terbang dan pergi ke satu tempat yang hanya ada aku..

Kesibukan dengan tugas tidak dapat menghindari aku dari terus mengingatimu. keletihan tidak mampu mengusir ingatanku terhadapmu. Tiap saat dan ketika aku masih mengharap kau akan datang dan menjawap setiap persoalan yang muncul di benakku ini. Aku amat berharap kau akan muncul di depanku. Rupanya sakit kerana jatuh kali ini lebih menyakitkan dan aku menyesali diri betapa aku masih bodoh kerana mengharap suatu yang tak mungkin menjadi kenyataan. Aku meletakkan hati bukan pada tempatnya..dan mengapa..satu saat kau datang dan tika aku terbuai dengan janji-janji itu kau tinggalkan aku sendiri?

No comments: