Friday, January 30, 2009

Hari-hariku Tanpamu

Terasa sunyi..terasa sepi..sepertinya ada sesuatu yang hilang dari sebahagian diriku yang masih berbaki. Terasa nyawaku di awangan..mencari namun berdayakah aku untuk mengambil warna-warna bahagia yang muncul di antara hari-harimu?

Kerana sayang, aku berusaha menjadikan hari-harimu menjadi bermakna, aku berusaha setabah mungkin agar kebahagiaan ini milikmu selamanya. Andai bahagia itu hanya ada di tangan 'dia' dapatkah aku menjadi begitu tega untuk merampasnya? Mampukah aku hanya berdiri di mimbar penuh sunyi ini melafaskan sejuta doa-doaku untuk terus melihat bahagiamu? Keramat dan setulus itukah aku?

i don't know what will happen to me
if he take my kids away from me
they're my life..my soul
my world
Oh God! Please bring back my kids to me...

i don't know what will happen to me
if he take away my childs
they're my beautiful sun..my beautiful moon
Oh God! Please bring back my kids to me...

I don't know what will happen to me
if he take away my kids
they are my breath..my blood..my tomorrow..
Oh God! Please bring back my sweet little kids to me..

No comments: