Tuesday, February 17, 2009

aku yg xde citer..hehehe

Ari ni..ermmm..ada banyak nak citer tapi aku belum rasa nak citer lagi. Tak kuasa aku nak layan semua benda-benda sengal tu. Jadual harian aku ari ni macam biasa..belah petang lepak kat padang skolah ngajor bola jaring..alahaiiii..meraban budak-budak aku tu main..tapi takleh salah sesapa sebab padang xde line. hehehehe so pakai skala mata jek..sesuka ati aku jekk nak meng'out' kan bola. balik dah pukul 6 lebih lepas antor Iman anak kak Mala balik. hari ni ramai jugak lah tapi still xleh nak buat 2 team. Nik dengan Nurina takde..katanya tuisyen..takpe banyak masa lagi. Jadiknya kitorang main separuh padang jek.

Apa lagi ekkk..ooo..aku bawak budak-budak makan kat d'cherry ari ni..pasal malas nak masak. Penat ooo...sambil tunggu hidangan tu terpandang satu pemandangan yang tak berapa best. Aku tengok tayar kete aku tu dah seksi lak..botak laaa..munge dah abis. Duit tuuu..

lagi satu..ada sesuatu yg aku dapat petang tadi dan walaupun cuma 2 perkataan pendek...Alhamdulillah..terima kasih banyak-banyak. Tak harap pun..dan tak menjangkakan aku akan dapat 2 perkataan tu. Menitik jugak airmata setelah sekian lama..apa pun terima kasih..Alhamdulillah.

Dah..memang xde citer lansung ari ni. nak lepak kat blog bestfriend2 aku..