Thursday, March 5, 2009

Perghhh..letih gilerrrr

Jumaat...cepatnya masa berlalu. Esok ada exam di UNITEN. Subjek..elektrik. Adessss...minggu lepas kuliah..minggu ni exam..minggu depan kuliah lagi..penat! Yelah nak berulang dari Melaka-Shah Alam setiap minggu rasa macam penat sangat. Ada masa rasa macam give-up je. Bukan sedikit yang aku tempuhi sepanjang pengajian. Sejak mula hinggala ke hari ini. Tanpa sesiapa yang terdekat bagi moral support malah Along pun dari mula tak sudah-sudah suruh aku berhenti. Alasannya..perempuan tak payah nak belajar tinggi-tinggi sebab yang bertanggungjawab sara dia adalah suami...perghhh tang part tu aku selalu nak lepas cakap dengan Along. Pandangan orang mungkin lain tapi tetap tak sama dengan fikiran aku.

Bila letih macam ni aku ada juga terasa macam nak patah balik je. Berhenti dan....tapi segalanya takkan mengubah apa-apa. yang sudah-sudah dan benda yang telah terkubur biarkan lenyap dan aku harus bangun lalu kembali bermula. Kalau orang lain mungkin akan termati langkahnya tapi tidak aku..sekali-kali tidak! Aku mesti grad...dan lepas tu.....

Petang ni ada mesyuarat PIBG sekolah. Ingat nak ke bangi awal tapi terpaksa lah lewat sikit. Tadi dah jumpa GB mintak balik awal dari meeting tu. kena buat surat. So sat lagi nak g amik Nadia kat Pulau Gadong. Fuhhhh..letihnyaaa!

No comments: