Wednesday, April 21, 2010

Doa...

' ...kau akan mengulangi kesilapan yang sama..'
apa agaknya akan muncul di hati tika msj seumpama itu datang menyapa saat hati berbunga dengan harapan? Dan msj seumpama itu datang dari insan yang teramat kita sayang? Bila msj seumpama itu menyapa kala kita mengharapkan sokongan dari dirinya?

Apa ye di hatiku? Belum apa-apa, aku telah didoakan yg tidak-tidak. Seolah-olah dia telah menjangkakan lama dulu setiap keputusan yang aku ambil hanya akan menghumbanku jauh dari kebahagiaan.

Hakikatnya...sejak peristiwa itu betapa aku mengharapkan sokongan dari mereka untuk aku meneruskn kehidupan. beban ini tak tergalas namun menyedari ada 2 nyawa yang sedang berpaut di bahuku segalanya aku harungi demi 2 nyawa ini. Mungkin juga hidupku telah hancur tapi selagi terdaya aku tidak boleh mengheret mereka berdua musnah bersamaku.

Tapi siapa di sisi tika segalanya menghimpit? Siapa?..cuma aku..aku..

1 comment:

isin_0108 said...

jgn kerna ungkapan itu,....hidup baru yg akan akan dbina aku musnah...lawan selagi yg termampu