Sunday, May 8, 2011

cabaran yg tersambut


Bertahun-tahun sebenarnya aku mencabar diri sendiri nak buat benda ni. Akhirnya berjaya jugak walaupun hasilnya tidaklah secantik orang lain. namun cukup puas hati dan buat aku berusaha nak buat yang lebih baik. Syukur Alhamdulillah suami memang cukup support. Dia sanggup temankan aku ke sana ke mari semata nak cari bahannya. Dah tu setiap kali aku menjahit dia akan temankan walaupun kenkadang sampai ke tengah malam.
Dalam pada tu aku rasa satu keperluan untuk mencari suatu yang boleh menjadikan aku sedikit berharga di matanya. Ialah suami aku bab masak-masak ni dia memang terer (terer la jugakkk) so kena laa aku cari suatu yg lain pulak.
baju ni aku dah xkuasa nak tengok sebenarnya..dah lama sgt dah rasa muak sgt. Nk bagi orang rasa syg dan akhirnya selepas jahit manik kat bahagian lengan dan tengah baju..semangat la sikit

baju ni pun lama sgt dah...tapi bila dah touch up sikit2 rasanya nak pakai semula...


ni 1st trial aku..baju paling lama dalam lemari aku.

baju 1st klien aku. Kak Noraini Hasbi. Tak sempat aku nak kata nanti sampai aku terer sikit dia dah bw baju. Nak tak nak aku try jugak laa..hasilnya camni laaa...

Ramai tak suka hasil kerja aku yang ini tapi bagi org yang baru belajar mcm aku dah cukup rasa bahgia. Nak pulak bila aku tak tiru dari mana-mana

No comments: